Funktionärsansvar Ältasjön Runt
Lör 26 apr, 08:00-15:00
Älta IP
Samling: 08:00, Älta IP cafeterianHej!
Här kommer en påminnelse om vårt funktionärsansvar under Ältasjön runt. Stort tack till dem som redan har anmält sig. Vi behöver ytterligare fyra funktionärer. Se information nedan:
I år har F2013 fått funktionärsansvar under Ältasjön Runt den 26 april, istället för att ansvara för cafeterian. Vi behöver därför åtta föräldrar som kan hjälpa till med följande uppgifter:
Snitsla bana (märka ut vägen)
Två personer – bör vara kartkunniga
Tid: 08.00–11.00 (anmälan vid loppkansliet kl. 08.00)
Resursperson (hoppar in där det behövs)
En person
Tid: från 11.00 (anmälan vid loppkansliet kl. 10.45)
Avsnitsling (plocka ner banmarkeringar)
Två personer – gärna med skruvdragare, ryggsäck och cykel
Tid: 13.00–14.00 (anmälan vid loppkansliet kl. 12.30)
Hopplock och städning
Tre personer
Tid: 13.30-15.00 (anmälan vid loppkansliet kl. 13.00)
Så här anmäler du dig:
Skriv ditt namn i kommentaren och ange vilket ansvarsområde du önskar.
Först till kvarn! De som inte deltar denna gång kommer troligtvis att få cafétjänst i höst.
Sista anmälningsdag: 15 april.
Om alla pass inte fylls kommer jag att fördela ansvaret. Ett schema skickas sedan ut via mejl till berörda föräldrar.
Tack för att ni hjälper till – tillsammans gör vi detta till en fantastisk dag!
Hälsningar, Lina Johannesson (cafeteriaansvarig)
Här kommer en påminnelse om vårt funktionärsansvar under Ältasjön runt. Stort tack till dem som redan har anmält sig. Vi behöver ytterligare fyra funktionärer. Se information nedan:
I år har F2013 fått funktionärsansvar under Ältasjön Runt den 26 april, istället för att ansvara för cafeterian. Vi behöver därför åtta föräldrar som kan hjälpa till med följande uppgifter:
Snitsla bana (märka ut vägen)
Två personer – bör vara kartkunniga
Tid: 08.00–11.00 (anmälan vid loppkansliet kl. 08.00)
Resursperson (hoppar in där det behövs)
En person
Tid: från 11.00 (anmälan vid loppkansliet kl. 10.45)
Avsnitsling (plocka ner banmarkeringar)
Två personer – gärna med skruvdragare, ryggsäck och cykel
Tid: 13.00–14.00 (anmälan vid loppkansliet kl. 12.30)
Hopplock och städning
Tre personer
Tid: 13.30-15.00 (anmälan vid loppkansliet kl. 13.00)
Så här anmäler du dig:
Skriv ditt namn i kommentaren och ange vilket ansvarsområde du önskar.
Först till kvarn! De som inte deltar denna gång kommer troligtvis att få cafétjänst i höst.
Sista anmälningsdag: 15 april.
Om alla pass inte fylls kommer jag att fördela ansvaret. Ett schema skickas sedan ut via mejl till berörda föräldrar.
Tack för att ni hjälper till – tillsammans gör vi detta till en fantastisk dag!
Hälsningar, Lina Johannesson (cafeteriaansvarig)
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 25 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här