INSTÄLLT! Future Stars Cup
Lör 28 mar 2020, 08:00-16:00
Återkommer om plats
Samling: 08:00Tider är preliminära.
3 anmälda lag à 9 spelare = 27 spelare
Lagledare: Mathias Rydlund, Markus Pantzar, Marcus Klass, Johan Bogren, Claes Kaarni & Olle Lundbäck
4 matcher (1x25 min)
Avgift: 150 kr per spelare
Fördelning av platser sker enligt följande:
• Bland barn som anmäls inom en vecka från att anmälningskallelsen skickas ut (dvs senast 2020-03-03 kl 23:59) sker fördelningen av platser genom lottning (undantag: barn till lagledare och hjälpledare på aktuell cup, som ges förtur).
• De som inte får plats i samband med lottning sätts överst på reservlista.
• Barn som anmäls efter att en vecka gått sätts på reservlistan i den ordning de anmälts.
• Om det finns lediga platser efter att en vecka har gått gäller ”först till kvarn”.
• Deltagande begränsas till en cup per barn (så att så många som möjligt ska få spela).
• • Vid intresseanmälan till båda cuperna – ange förstahands- (val 1) respektive andrahandsval (val 2), så ska lagledningen (försöka) ta hänsyn till detta vid lottningen.
Betalning
• Efter att ditt barns deltagande blivit bekräftat (via mail från lagledningen) ska avgiften betalas inom en vecka till plusgiro 872936-0. Märk betalningen med ”P11 <Ditt barns namn> Future Stars”.
• Anmälan är bindande, dvs om barnet uteblir från spel (och det inte kan tas in ersättare från reservlistan) ges ingen återbetalning.
Lagindelning och kallelse
• Kallelse skickas efter att lagen lottats, en dryg vecka före cupdag.
futurestarsspringcup.cups.nu/3 anmälda lag à 9 spelare = 27 spelare
Lagledare: Mathias Rydlund, Markus Pantzar, Marcus Klass, Johan Bogren, Claes Kaarni & Olle Lundbäck
4 matcher (1x25 min)
Avgift: 150 kr per spelare
Fördelning av platser sker enligt följande:
• Bland barn som anmäls inom en vecka från att anmälningskallelsen skickas ut (dvs senast 2020-03-03 kl 23:59) sker fördelningen av platser genom lottning (undantag: barn till lagledare och hjälpledare på aktuell cup, som ges förtur).
• De som inte får plats i samband med lottning sätts överst på reservlista.
• Barn som anmäls efter att en vecka gått sätts på reservlistan i den ordning de anmälts.
• Om det finns lediga platser efter att en vecka har gått gäller ”först till kvarn”.
• Deltagande begränsas till en cup per barn (så att så många som möjligt ska få spela).
• • Vid intresseanmälan till båda cuperna – ange förstahands- (val 1) respektive andrahandsval (val 2), så ska lagledningen (försöka) ta hänsyn till detta vid lottningen.
Betalning
• Efter att ditt barns deltagande blivit bekräftat (via mail från lagledningen) ska avgiften betalas inom en vecka till plusgiro 872936-0. Märk betalningen med ”P11 <Ditt barns namn> Future Stars”.
• Anmälan är bindande, dvs om barnet uteblir från spel (och det inte kan tas in ersättare från reservlistan) ges ingen återbetalning.
Lagindelning och kallelse
• Kallelse skickas efter att lagen lottats, en dryg vecka före cupdag.
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 45 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här